Какво представлява и как работи
Европейската общност, с цел намаляване на емисиите на сажди и замърсяващи частици, задължи производителите на дизелови превозни средства, да ги оборудва с FAP или DPF филтри. Обратно на катализатора FAP / DPF филтрите не позволяват на газовете да преминават свободно: газове газовете излизат, след като са преминали през порестите стени и са оставили саждите във вътрешността на филтъра.
FAP / DPF, събират всички сажди и затова трябва често да се почистват по активен или пасивен начин , за да се избегне тяхното пълно блокиране.
Пасивното почистване се извършва по време на дългите пътувания, когато температурата на FAP / DPF е по-висока и така саждите естествено изгарят.
Когато нивото на саждите достигне до 45% от обема на филтъра, превозното средство започва самостоятелно активното почистване, чрез леко модифициране на впръскването на горивото, което предизвиква повишаване на температурата вътре във FAP филтъра и саждите изгарят. Някои превозни средства (особено Ситроен и Пежо) използват добавка, която помага за изгарянето на саждите, така че FAP филтъра може да се почиства и при по-ниски температури.

Преди подмяната:

Необходимо е отстраняване на всички други неизправности по превозното средство:
1. грешно електронно регулиране или грешен баланс на съотношението въздух / гориво;
2. наличие на добавка (за FAP);
3. работата на всички сензори и целостта на свързващите кабели.

По време на подмяната:

1. винаги използвайте нови уплътнения;
2. поставете FAP / DPF филтъра в перфектно съответствие, за да избегнете вибрации или ненормален натиск;
3. да не се ударя FAP / DPF филтъра с метални чукове или други твърди инструменти, които биха могли да повредят монолита;
4. допуска се употребата само на специален силикон, а не на нормалната паста за изпускателна система;
5. сменете моторното масло;
6. внимателно да се проверят дали новите емисии отговарят на допустимите норми за евентуално разрешаване на проблеми;
7. проверка на превозно средство с компютър със специфичните диагностични инструменти.

Гаранция:

Не подлежат на гаранция всички повреди, причинени от външни фактори като:
1. повреда на монолитна, причинена от аномални вибрации или удари, дължащи се на аварии или неравни пътни настилки;
2. употребата на масло, което не отговаря на спецификациите, дадени от производителя на превозното средство;
3. повреди на монолитна, причинени от използването на паста, вместо да се използва правилният силикон;
4. разтопяване на монолитна, причинено от замърсяване с масло или антифриз.




1. Фланецът има същите размери и качество като оригиналния.

• Перфектно пасване

2. Тялото е изработено от неръждаема стомана
• не се използва черен метал, тъй като от него се отделят частици, които увреждат монолита
• не корозира
• звукоизолирани
• предпазва елемента от удари

3. Висококачествена еластична защита
• изолира монолита от метала
• компенсира топлинните разширения
• предпазва монолита от вибрации

4. Отвори подходящи за
• електронни датчици
• датчици за налягане

5. Клетки с покрития от благородни метали в правилни пропорции и количества.
• пълно преобразуване на газовете
• дълъг живот

6. Керамична пита със същите характеристики като на оригинално оборудване
• ниско обратно налягане
• бързо загряване
• постоянна работна температура

7. Метален пръстен около монолита

• защитава от вибрации и нараняване от външното метално тяло
 

JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval