Заглушител

Какво представлява и как работи
Шумозаглушителят се използва за намаляване на шумовете от двигателите с вътрешно горене, с цел да се спазват акустичните разпоредби, както и тези за замърсяване на въздуха.
За да се намалят емисиите на шум звука, шумозаглушителят генерира вълна, която действа в противоположна посока на газовите емисии от цилиндрите на двигателя и оказва налягане, което се мени при различните обороти на двигателя.

Използването на дълги и/или с намален диаметър изпускателни системи са предпочитани за нискооборотни двигатели. Използването на къси и / или с голям диаметър изпускателни системи са предназначени за високооборотни двигатели.

Основните техники за заглушаване са:

1. Абсорбция: използват се фоно-абсорбиращи материали (обикновено стъклопласт), които са разположени във вътрешността на кух цилиндър. С тази техника шумът се намалява по-малко, но има по-добри резултати за целия диапазон от честоти и по-ниска загуба на мощност и затова е най-използваното решение в двигателите.
2. Отразяване: Тази система се получава при разделяне на шумозаглушители в няколко секции, като се използват стените им, за да генерират звукови вълни. Тези звукови вълни се неутрализират взаимно и благодарение на явлението интерференция, шумът намалява. Тази техника позволява по-голямо намаление на шума, особено при ниски обороти на двигателя.
3. Резонанс: Тази система се получава чрез пробити тръби, които свързват няколко секции и работи като музикален инструмент, намалявайки и променяйки звука.
4. Смесени: тази система се получава при използването на повече техники, както и комбинации: усвояване – отразяване – поглъщане - резонанс или усвояване – отразяване - резонанс.
MTS взема под внимание решенията, взети от производителя на превозните средства и доставя резервни части и продукти с еднакви технически спецификации и изпълнения, като на оригиналните продукти.

Преди подмяната:
Необходима е цялостна проверка на изпускателната система:
1. за да се избегне замяната на само една част, без решаването на проблема (например може да изглежда необходимо да се замени задния заглушител, но причината на шума може да се дължи на проблем с колектора, от катализатора или от централния заглушител).
2. за да се избегне повреда на новата част за кратко време ,ако има износени или отсъстващи други елементи.

По време на подмяната:
1. Ако е необходимо, използвайте нови монтажни части закачалки, аксесоари, уплътнения и скоби.
2. Поставете заглушителя в перфектно съответствие, за да избегнете вибрации или ненормален натиск.
3. Не използвайте метални чукове или други твърди инструменти, които биха могли да повредят заглушителя.
4. Като лепило, ако е необходимо, използвайте специална паста за изпускателни системи, като тя не трябва да замества уплътненията.
5. Внимателно проверявайте новите звукови емисии, за да може евентуален проблем да се отстрани веднага.

Гаранция:

Гаранцията не покрива вреди, причинени от външни фактори като:
1. Повреди по заглушителя, причинени от вибрации или удари, дължащи се на лоши или неравни пътни настилки.
2. Запушване на заглушителя, причинено от отделяне загуба на шлака или на фоно-абсорбиращ материал от предните части.
3. Грешен монтаж с деформация на свързващите тръби или на монтажните части закачалки
 

 

http://exhaust.euro07.bg/images/MTS/katalizator.jpg

1.Тръби: Извити с вътрешна топка и без натиск
- Равен диаметър на сгъвките
- Оптимално обратно налягане
- По-висока мощност на двигателя
- По-нисък разход на гориво
- По-малък риск от прегряване на двигателя
Конкуренция: Тръби, извити без вътрешна топка или пресовани.

2.Тръби: Заварката на тръбата е покрита с алуминий
- Висока защита от ръжда.
Конкуренция: Незащитена заварка

3. Тръби: 1.5 мм дебелина
- Висока антикорозионна защита и здравина.
Конкуренция: Използват 1.4 мм. тръби

4. Окачвачи: Винаги се използва висококачествена неръждаема стомана
- Висока издръжливост
Конкуренция: Използват по-евтина мека стомана

5. капак на корпуса: 2 мм дебелина
- По-висока механична якост
- По-голяма защита срещу ръжда
Конкуренция: 1.5 мм капаци на корпуса

6. Запресовки: Извити краища
- По-добра гъвкавост на материала при термична деформация.
Конкуренция: Плоски запресовки.

7.Външни заварки: Небоядисани
- Без излишно замърсяване на околната среда.
- Гарантирано отлична заварка, защото боядисаните заварки имат само визуален ефект.
Конкуренция: Боядисани заварки за естетичен резултат и ненужно замърсяване на околната среда.

8. Вътрешни прегради: 1.5мм дебелина
- По-голяма механична издръжливост
- Висока защита срещу ръжда
Конкуренция: Вътрешни прегради с 1.2 мм дебелина.

9. Вътрешни части: Запресовани
- По-добра защита срещу ръжда
- Без заваръчна шлака или производствени отпадъци
- Без вътрешни вибрации
Конкуренция: Заварени вътрешни части

10. Вътрешност на ауспух: 100% механични сглобки

- Заглушителят не се променя при работа, без никакви вътрешни деформации
- Равномерно заглушаване през цялото време
- Няма базалтови влакна и отровни емисии в околната среда
- Ефикасни и ефективни като оригиналния продукт
Конкуренция:  Базалтова вата, която се разпада по време на работа

11. Традиционна вътрешност: Стабилни стъклени влакна
- Не се променят по време на работа
- Еднакво заглушаване през цялото време
- Без базалтови влакна и отровни емисии в околната среда
- Ефикасни и ефективни като оригиналния продукт
Конкуренция:  Базалтова вата, която се разпада по време на работа.

12. Тела: Произведени от двупластова алуминиева обвивка 0.6 + 0.6 мм: (4 слоя алуминий)
- Двойна защита срещу ръжда
Конкуренция: Тела, произведени само от един пласт 1.2мм (2 слоя алуминий)

13. Размери на телата и тръбите: Съвпадат точно с тези на оригиналния продукт
- Перфектно пасване при монтаж
Конкуренция: Тела и тръби с размери, близки до оригиналните.
 

JoomlaWatch 1.2.12 - Joomla Monitor and Live Stats by Matej Koval